Lidé v naší zemi bývají velmi šikovní a manuálně zruční, což se projeví mimo jiné i na stavebních úpravách rodinných domů a rekreačních objektů. Když se zahledíte na některé weby, co nabízí ubytování, a jsou tam k dispozici fotografie tamního objektu pro srovnání, jak to vypadá dnes, a jaké to tam bylo ještě před pár lety, budete žasnout, co lidé dovedou.
Jestliže je dotyčný webový portál dostatečně ošetřený na problematiku SEO, například SEO agenturou, může jeho majitel počítat s tím, že bude své klientele stále na očích, a bude docela pravděpodobné, že si jeho služby někdo vybere. SEO firma se postará o to, aby ubytovací zařízení prosperovalo také díky této velmi cílené a propracované reklamě. Mohli bychom tedy říci, že reklama skrze vlastní webovky je tou nejefektivnější ze všech, protože lidé si sami vybírají, zda budou poptávat tyto služby, či nikoli. Nikomu se tím nevnucujete, reklama není vtíravá, nepříjemná a otravná.
SEO je v současné době klíčový nástroj pro zajištění dostupnosti ve virtuálním prostředí Internetu, jde totiž o to, že jestliže vás webový vyhledávač nespatřuje jako relevantní (platný) zdroj, dá přednost jiným, a vy se rázem ocitnete na vedlejší koleji. A v případě podnikatelských aktivit je to zvláště nepříjemné, protože tím ztrácíte potřebnou klientelu, a bez ní můžete svůj podnik uzavřít.
SEO se pochopitelně netýká pouze ubytovacích služeb, takto ošetřené webové stránky by měl mít každý, kdo chce ve společnosti uspět a propagovat svoje výrobky či služby touto cestou. A naopak, kdo se domnívá, že si vytvoří web, a rázem se mu budou kupit objednávky, bude zklamán, protože bez SEO, jako kdybyste žádný web neměli, a o vaší existenci se dozví leda tak ten, komu to osobně sdělíte, anebo si to pár zájemců přečte v inzerentních novinách nebo z letáků do schránek.