Reklamní předměty můžete každý den potkávat a přitom si vůbec neuvědomujete, že se o reklamní předmět jedná. Jen si vezměte takovou poštu. Vezmete si lístek, čekáte, až se dostanete na řadu a poté musíte podepsat úhradu složenky. V takovém případě mate hned u přepážky propisku, která je tam daná pro zákazníky. Ovšem na této propisce je i logo a to české pošty. Právě tato propiska je tak reklamním předmětem, který slouží zákazníkovi k podepisování. Navíc díky logu působí firma větší prestiží a má tak působit i na zákazníka.
Pro firemní dárky se ve velké míře využívají právě reklamní předměty. Nejen, že majitel firmy tak zabije dvě mouchy jednou ranou, ale může je využívat i během roku ve firmě. Reklamních předmětů je velké množství a můžete tak od firmy nakoupit převážně ty, které zaměstnanci nebo vy využijete. Nejčastějšími předměty jsou reklamní hrnky, propisky, klíčenky a také deštníky. Právě deštníky jsou během roku potřebné v případě deště. Můžete tak mít na recepci pro strýčka příhodu deštníky schované a každé návštěvě nebo zaměstnanci tak nabídnout jeho půjčení.
Tento předmět ocení i převážně zaměstnanci, kteří kouří. Vždy ho na chvíli rozloží, zakouří si a opět mohou se suchou hlavou zpět. Hrníčky se asi nemusí nějak moc představovat, a to proto, že kávu nebo čas si dělá skoro každý hned po příchodu do práce. Také je dobré mít hrníčky s logem nebo názvem vaší firmy, kdyby přišla nějaké návštěva. Nejen, že na hosta dobře působí fakt, že se snažíte o firmu starat, ale také můžete hrníčky rozdávat jako vánoční dárky. Firemní dárky tak zkuste zaměřit právě na reklamní předměty. Nejen, že přebývající předměty můžete využít během roku, ale také proto, že to kladně působí na všechny hosty, kteří do firmy dojdou. Neváhejte tak a udělejte si propisky, deštníky a také hrníčky s logem vaší společnosti.